czwartek, 15 października 2020

Zdrady żon

Jeśli kochasz męża , jak twierdzisz, nie zdradzaj go. Twoje kłótnie z mężem , to małżeńskie docieranie się. Oczywiście, nie można ich lekceważyć. Kocham swojego męża i wiem, że on kocha mnie, ale w mojej sytuacji seks nie jest zdradą.


Zdrady żon

Nie zdradzam go emocjonalnie. To tylko fizyczna bliskość z . W ciągu ostatnich lat mąż zdradzał mnie wiele razy. Naprawdę go kocham i do tej pory mu wybaczałam, wierząc że się uda. Koleżanka mi poradziła, żebym zdradziła męża , ale nigdy tego nie zrobiłam i nie zrobię.


Kocha go i chce być dla niego jak najlepszą żoną. Niektórzy mężczyźni mówią, że kochają , a zdradzają. Pytasz go : czy ty masz kogoś, może mnie zdradzasz ? Staje się idealnym mężem. Nie rozstanę się z TŻ-em, kocham Go i jestem z nim szczęśliwa.


Wie o tym od męża , który postanowił uczciwie jej o tym powiedzieć. Bo go kocha , bo są dzieci, bo mąż żałuje i bardzo się stara. Podobno zdradza co trzeci mężczyzna i co szósta kobieta.


Postanowiłam też nic nie mówić mężowi , tylko po prostu to skończyć i. Miałem go za nic - mówi. Bardzo kocham Michała, mojego męża , dobrze nam się układało, byliśmy naprawdę. Michał wyjechał i od razu zaczęło mi go brakować. Dojrzały związek to przede wszystkim szacunek i zrozumienie potrzeb partnera czy partnerki. Zdrada nie zawsze musi być zdradą, zwłaszcza jeśli damy na nią.


Zdrady żon

Kiedy zobaczyłam go z tą dziwką, chciałam go udusić - 34-letnia Agnieszka. Wrzasnęła tylko, żeby kobieta, z którą zdradzał ją mąż, natychmiast wyszła. Jajecznica z szynką dla starszego syna i męża i tosty dla 3-letniej. Co z tego, że na wszystko nam starcza, skoro praktycznie nie ma go w. Pewnie, możesz nie kochać męża i być szczęśliwa z innym, takie.


RE: straciłam męża , niewiem jak sobie z tym poradzę. Dlaczego „ zdradziłam go ” jest coraz częstsze? Co wcale nie sprawia, że kocham go mniej. Kilka miesięcy temu zdradziłam męża. Przekonanie, że kobiety zdradzają rzadziej od mężczyzn, to mit.


Zdrady żon

Bywa, że kobieta znajduje w jakimś mężczyźnie swojego męża sprzed lat. Kocham go i nie chcę się z nim rozstawać, to była chwilowa słabość, fascynacja,. Opowiem Wam, jak zdradziłam swojego męża. Co robić, gdy odkryjesz zdradę męża lub żony? Czy to koniec związku, czy można go uratować?


Wtedy zaczął do mnie dzwonić i mówić, jak bardzo mnie zawiódł i że wciąż mnie kocha. Ale żeby wymykać się za plecami mojego męża ? Gdy mężczyzna zdradza żonę, winy szuka się bardzo często w…tej, której ślubował. Mężczyźni czy kobiety zdradzają nie tylko dlatego, że mają nieczułego. A ja nie wiem kiedy się pozbieram bardzo cierpię bo kochałam swojego męża.


Nigdy nie zdradziłam i nie zamierzam zdradzić mężczyzny, z którym jestem, ponieważ Go kocham , a poza tym mam w sobie tyle godności i . Wiele słyszy się historii o zdradzanych kobietach, które mimo upokorzeń, kochanek. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że ja kocham go też. Zamiast go oceniać – rozłożyła go na czynniki pierwsze. I podała swoim czytelnikom w rewelacyjnej książce „ Kocha , lubi, zdradza ”, którą każdy . Jesteś dręczony i nie wiesz, czy można wybaczyć zdradę męża , czy.


Jestem14lat (33l)po ślubie niedawno go zdradziłam nie kocham męża. Ostatnio mąż wyjechał na kilka dni ja za nim nie tęskniłam a wręcz chciałam aby nie .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty