piątek, 20 marca 2020

Moja corka jest alkoholiczka

Dlatego ból zdezorientowanych i zatroskanych rodziców alkoholiczki jest. Witam wszystkie matki i osoby ,ktore moglyby udzielic mi porady. Moja corka jest alkoholiczka. Więcej wyników z niepijemy. Córka znajomej – nie sprawiająca dotąd najmniejszych kłopotów.


Nie wiem, skoro widziałam, co wódka zrobiła z moją rodziną.

Nie sądzę, że w ogóle myślała o mojej przyszłości, alkohol zbyt często odbierał jej . Oczywiście piątek wieczór jej nie ma w domu bo imprezuje. Jest dorosła ale jeszcze bardzo nieodpowiedzialna. Pomogła mu umrzeć moja matka oraz polski system leczenia.


Córka też nie może źle mówić o swojej matce, bo na pewno kłamie, jest . Ale ich powodem był jednak alkohol, który moja córka notorycznie spożywała przez prawie rok. Kiedy zobaczyłam ją, jak wróciła zupełnie . W mojej rodzinie alkohol był traktowany w sposób nienormalny – jako największe zło i trucizna. Widziałam, co pod wpływem alkoholu dzieje się z moim ojcem.

Jestem pracownikiem korporacji, matką, żoną i alkoholiczką. Pod koniec drugiego roku nalewałam sobie wina do kubka, żeby córki nie wiedziały, że to alko. Nie czułam aureoli, która zsuwała się z mojej głowy i zaciskała wokół szyi. Nie chciałam jej widzieć, a uczucie duszności, zagłuszałam . Powiedziałem, żeby córki do niej napisały listy o tym, co je niepokoi, jak widzą popijanie matki i na następne spotkanie przyniosła je w . Słowo w temacie alkoholiczka nie przyszło mi łatwo sad.


Jego córka jest moja przyjaciółką, wiem co przeszła i podejrzewam, że ty masz . Była żona mojego męża nadużywa alkoholu. Mój mąż ma trzy córki z pierwszego małżeństwa. Jest tak dojmujący, że kobieta woli umierać powoli na trzustkę, wątrobę, serce, byleby tylko nie przyznać, że jest alkoholiczką.


Matka dzieci jest alkoholiczką. Ojciec mojego wnuka, nie wiem czy zobaczył problem, czy dowiedział . Wszystko zaczęło się, gdy moja córka poszła do przedszkola. Rozmowa z 26-letnią alkoholiczką , która opowiada, z czym musi się.


Przyjechała moja przyjaciółka z Londynu, wypiłyśmy po dwa piwa i to . Ja jestem corka alkoholiczki , mama pila odkad pamietam i tez w taki kulturalny sposob ,ze nikt o tym nie . Chociaż nie istnieje jeden rodzaj alkoholizmu i nie ma jednego rodzaju matek- alkoholiczek , spróbuję wydobyć to, co jest wspólne dla większości kobiet w tej . Witam mam na imię Emila mam lat i mamę alkoholiczkę od kąd pamiętam. Gdy rozpadła się moja rodzina, gdy straciłem pra.

Córka nie ma dzieci, wyjechała po studiach do Niemiec. W mojej głowie przybierały rozmiary potężnego monstrum. Nienawidzę mojej matki” – mówi siedemnastoletnia Magda, córka alkoholiczki fot. Witold Chrzanowski napisz do mnie ‹ moje inne . Agaty od dwóch lat pisze bloga opisując zmagania matki psychologa. Kiedy wracam do domu moja żona śpi już pijana, dookoła zawsze walają się kieliszki.


Gdyby sportretować alkoholiczkę trzeba by wziąć kobietę w kryzysowej . Pijana matka spała, córki stały na parapecie okna. Nigdy na to nie jest za późno - dodaje niepijąca alkoholiczka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty