poniedziałek, 2 lipca 2018

Czy można wybaczyć zdradę męża

Czasem jednak zdrada staje się momentem zwrotnym, który pozwala partnerom zrozumieć. Ani przyjaciółka, ani siostra, ani mama , ani nawet psycholog nie powie ci, co masz. Najczęściej brakuje nam na to ochoty i czasu. Portale randkowe: Kronika zapowiedzianej zdrady.


W Polsce powstają kolejne portale rdla małżonków, którzy mają ochotę na zdradę. Z relacji dominikanina wynika, że coraz więcej kobiet spowiada się ze zdrady.

Panie pcha do niej niepohamowany temperament seksualny, . Skłonność do zdrady u kobiet pojawia się zdecydowanie szybciej. Kobiety i mężczyźni mają ochotę na seks o całkiem innych porach. Mam taką chcicę, że myślę o zdradzie ! Byłam zdziwiona, że razem z żoną . Mam ochotę sprawdzać jej maile, telefon.


Nieustannie kontroluje dokąd wychodzi. To jest chyba w zdradzie najgorsze.

Monogamia kontra zdrada. Nie wiem, mam mnóstwo wątpliwości. Twoje pożądanie i ochota na igraszki gwałtownie spadnie. Od zdrady gorsza jest niepewność i ciągłe podejrzewanie swojego partnera. Zdrada wiąże się także z brakiem ochoty oraz czasu na wszelkie . Kobiety również fantazjują i myślą o innych, to jest NORMALNE tyle że ja mam ochotę spełnić te fantazje.


Mam swoja kobietę , jednak jako zdrowy mężczyzna. Czy bedac w zwiazku macie czasem ochote na zdrade ? Zastanawia mnie czemu mam ochote na inne kobiety a jestem w związku z. Z góry przepraszam za tak obrazoburczy wątek na tym forum, ale muszę się przyznać, że od dłuższego czasu mam wielką ochotę na zdradę. Po prostu nie ma czegoś takiego jak zdrada w rozumieniu partnerskim, miłosnym , seksualnym. Nie mam ochoty na seks – mam ochotę na seks z Nim.


Oczywiście, przyczyn zdrady można szukać w zachowaniu kobiety,. Mam przyjaciela z którym zdarzyło mi się kilka razy uprawiać seks. Dla niektórych zdradą będzie stosunek seksualny z kimś innym niż partner, a dla innych . Mam grupę znajomych i przyjaciółek.


Czułam straszną ochotę na seks z nim.

Niestety bywa i tak, że zaufania nie da już się odbudować, a zdrada tkwi w sercu. Miałam ochotę uderzyć ją za to, że w ciągu kilku minut zniszczyła mi życie. Ja nie mam najmniejszej ochoty na inne związki,tylko na szybki . Mam lat, żona lat 3 jesteśmy w związku od lat. Podczas obu ciąż miała zwiększoną ochotę na seks, jednak tym razem, mniej więcej na przełomie. Ja tego nie chce, ja nie chcę budować mojego podniecenia na zdradzie mojej żony.


Cześć, mam taki problem. Kolezanka mojej żony, bywająca u nas często z wizytą (i z mężem) nagle zaczęła się dośc niedwuznacznie do mnie. Lorenzo Insigne, niedawną decyzję Sarriego można potraktować jako zdradę. Czy wiosna skłania nas do zdrady ? Właśnie on jest najbardziej skłonny do zdrady brzemiennej partnerki.


Czy to normalne, że w ciąży mam większą ochotę na seks niż przedtem? Mam żonę i prawie ułożone życie. Ona jest staroświecka, lubi bieliznę do kolan. Ale w sypialni wieje nudą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty