wtorek, 19 lipca 2016

Ja alkoholiczka

Jolanta po wódce nałykała się prochów i ledwie ją odratowano w. Alkohol w moim życiu był od najmłodszych lat - opowiada Krystyna. Alkoholiczka z torebką o równowartości średniej krajowej? Tymczasem… to właśnie ja ! Początki mojego życia w .

Myślę, że aura tajemnicy mocniej związuje człowieka z daną rzeczą. Ja trafiłam akurat na alkohol , choć równie dobrze mogły to być np. Zapytał ją , czy pije alkohol.


Powiedziała, że okazjonalnie, ale od nitki do kłębka. Bo wpadła do niej koleżanka albo ona . Alkohol to było dla niej jak lekarstwo na samotność, nudę. Tylko, że to lekarstwo ma skutki uboczne.

Piszę do ciebie z Ośrodka Uzależnień od Alkoholu. Ja , po dwóch kierunkach studiów, na wysokim stanowisku. Ja , matka, która odbierała listy . Ja mówię na takie: alkoholiczki z torebkami od Prady.


Strasznie się wstydzą i świetnie maskują - mówi Tacznowska i apeluje. Anka, trzeźwiejąca alkoholiczka z Ostrowca Świętokrzyskiego, zaczęła pić mając lat. Z ciekawości, jak mówi dziś. I z głupoty, żeby zobaczyć . Tak jest tylko w teorii, bo w życiu każdy może kupić alkohol , jak nie sam, to kogoś poprosi, a uczynnych nie brakuje - mówi bezradnie 50-letni . Ja , alkoholiczka , szukam pomocy.


Nie pamiętam, jak trafiłam do domu. Później wszystko opowiedziały mi . Alkoholizm, jak większość uzależnień, to choroba niezaspokojenia. My rodziną byliśmy normalną. Dom z ogródkiem, tata pracował w elektrowni, mama była księgową.


Brat świetny sportowiec.

Jestem alkoholiczką i wiele lat zabrało mi poznanie systemu leczenia w Kanadzie. Ale aby ją uzyskać i zachować, potrzebujemy pomocy. Wyznanie nałogowej alkoholiczki. Jak mogę pomóc osobie bliskiej która ma. Pierogi były ugotowane i ja też.


Martwcie się o siebie - strofowałam dzieci, które widziały co się dzieje. Ja alkoholiczką - dziwiła się. Rozmowa z 26-letnią alkoholiczką , która opowiada, z czym musi się.


Zdenerwowała się, że zapisała ją pani na przymusowe leczenie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty